أحــــرار نــــــــابلس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــرار نــــــــابلس

كل ما يختص بالمنتديات تجدونه لدينا فقط على منتدى أحرار نابلس

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اجمل نكت

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عازفه على اوتار الحياه
المدير العام
المدير العام

اجمل نكت Empty
مُساهمةموضوع: اجمل نكت   اجمل نكت Icon_minitimeالخميس أغسطس 12, 2010 12:11 am

كان فى مسابقة بين ثلاثة أشخاص , المسابقة كانت إنهم يعدوا البحر ويطلعوا
الجبل و يقتلوا الغوريلا و يتجوزوا الأميرة ... اول واحد غرق فى البحر ،
ثانى واحد عدا البحر لكن وقع من فوق الجبل.... أما الثالث (كان غبى شوية)
عدا البحر وطلع الجبل وقتل الأميرة ..... و أتجوز الغوريلا Smile مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة.
الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال
له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل
الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له :
امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين فار محشش قال : كل القطط تحت جزمتى لقى وراه قط اسود قال الا ابو سمره حبيبى مره واحد كان نايم وصحي فجاه على الدوشه فبيسأل الناس في ايه ؟؟ قالولو الميه اتسممت فصحيت مراته تقله هو في ايه قالها اشربي ونامي يا حبيبتي طالب كان عنده امتحان مختص بدراسه الطيور فصاحبنا ده قاعد يذاكر ويذاكر وبقا متاكد مليون في المية انة هيجيب امتياز في المده المهم راح الامتحان الصبح واتفاجئ ان الامتحان عباره عن سؤال واحد وهو أنة يتعرف علي اسماء الطيورمن شكل رجليهم فصاحبنا ده اضايق واتعصب وكان هعيط لانة مش عارف يحل السؤال فراح مسلم الورقة فاضية للدكتو.........ر وقاله جتك نيله انت ومدتك اتفوعلي دي مادة فالدكتور رد علية بكل برود وقاله:اعتبر نفسك ساقط يابابا اطلع برة فبيبص للورقه ملقاش اسم الطالب فالدكتور اتضايق وناداه بعصبية وقاله اسمك اية يازفت راح الولد مشمر البنطلون لحد ركبتة وقال للدكتور:تعالي اعرف اسمي من شكل رجلي مدرس بيقول للتلاميذ كل واحد يقول بيعمل ايه بعد المدرسة
الأول:بذاكر وبروح لأحمد بتاع الحشيش
التاني :بصلي وأروح لأحمد بتاع الحشيش
التالت : بصلي وبذاكر
المدرس فرح آوي وقاله انت اسمك ايه حبيبي
...قاله:أنا أحمد بتاع الحشيش واحد بيقول لصاحبه :لو صحيت الصبح ولقيت نفسك
ميت هتعمل ايه ؟؟قاله والله العظيم أتشل فيها واحدة حامل غبيه أوى
الناس قالولها: جوزك بيخونك مع واحدة تانية،
راحت تقولة:
قوللي الحقيقة وهسامحك،
الواد إللي في بطني ده أمه تبقى مين! جماعة مجانين
الدكتور شغلهم أغنية قاموا كلهم يرقصوا إلا واحد
الدكتور فرح إفتكره بقى كويس وخف
وسأله: إنت ليه مش بترقص معاهم؟
قاله: أصل أنا العروسة مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش ..دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب قالها وده ماله قالتله اصل ده الى اتجوزها واحد عايز ينتحر رمى نفسه قدام عربيه زعق عليه صاحب العربيه بتعمل كدا ليه رد عليه عايز انتحر قال طيب ماتطلع اي عماره وترمي نفسك قاله ياسلاااام عايزني امووت مجرم عاطفي دخل علي راجل ومراته عشان يسرقهم قال للست أسمك أيه قالتلو مديحه قالها مش هقتلك عشان أسمك زي أسم أمي قال للراجل أسمك أيه قاله فوزي وبيدلعوني بيقوليلي يا مديحه واحد كل شوية يعدي على محل بيتزا يسأل الراجل يقوله عندكوا بيتزا بالعصافير قاله لأ تاني يوم جه وسأله عندكوا بيتزا بالعصافير قاله لأ تالت يوم نفس السؤال أخر مازهق قاله أه عندي,قاله يع وبتاكلوها إزاي دي الفار سيسي كان ماشي زعلان في الغابة فالاسد صحبو قالة مالك يا سيسي خير قالة الحيوانات كلها مستضعفاني و بيقولو عليا اضعف حيوان في الغابة الاسد قالة ولا يهمك انت تربوطني من راقبتي و تدخل بيا الخمارة و الحيوانات لما يشفوك رابط ملك الغابة هيعملولك الف حساب و فعلا دخل الخمارة و هو رابط الاسد الحيوانات كلها منور يا معلم سيسي ...اتفضل يا معلم سيسي و قعد يشرب في خمرة هو و الاسد لحد ما سكرو بعد شوية الاسد بيقولة مش هتفوكني بقا يا سيسي راح الفار ضارب الاسد برجلة و قالة اسمى المعلم سيسي يا ابن الجزمة مرة اتنين أغبيه عندهم حصانين.. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع اذن حصانه وراح قال للتاني ، فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني.... فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاول قاله انت هتصدعنى في دماغي... خدت انت الحصان الاسود وانا الحصان الابيض
Mosh-Far2a
عضــو
عضــو

اجمل نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجمل نكت   اجمل نكت Icon_minitimeالخميس أغسطس 12, 2010 4:26 am

نكت قادره
Meme
عضــو
عضــو

اجمل نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجمل نكت   اجمل نكت Icon_minitimeالخميس أغسطس 12, 2010 11:13 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
So0o n!i!i!i!ice Very Happy
عازفه على اوتار الحياه
المدير العام
المدير العام

اجمل نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجمل نكت   اجمل نكت Icon_minitimeالخميس أغسطس 12, 2010 8:01 pm

ال قادره ال
ماشي يامحمد
ههههههههههههههههههه
Mus'ab
المراقب العام
المراقب العام
Mus'ab

اجمل نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجمل نكت   اجمل نكت Icon_minitimeالخميس أغسطس 19, 2010 4:56 am

هههههههههههههه حلو كتير تسلميلي ...الى الامام ...>>>

اجمل نكت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اجمل ما قيل في الحب ..شعر روعه
» تم اختيار اجمل 5 رجال بالعالم حسب